kaski
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Pon 11:23, 17 Sie 2009 Temat postu: Bossy i ich eventowe odpowidniki |
|
|
Pierwsza Wioska
-brak-
Druga Wioska
Best Kapitan (Poziom 41)
Informacje:
Jeden z najłatwiejszych Bossów. Wielu graczy zabija tego bossa, ponieważ dropi z niego kartka z pamiętnika
Atak: Atakuje wręcz. Jego obrażenia wynoszą zazwyczaj ok. 500 - 3k HP.
Obstawa: Pomagają mu 2 Dzikie Łuczniki i 2 Dzikie Generały.
Taktyka: Zabijamy obstawę i atakujemy Bossa.
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Kamień Duchowy, Złoty Klucz, Shuriken +, Strona Pamiętnika (misja), yang.
Małpi Loch (Łatwy, Normalny, Trudny)
Skalista Małpa (Poziom 30, Łatwy Loch Małp)
Informacje:
Ten Boss występuje na samym końcu Łatwego Małpiego Lochu.
Atak: Atakuje wręcz, jego obrażenia zazwyczaj wynoszą ok. 500 - 1k HP.
Obstawa: Cała komnata Słabych Małpich Generałów i Wojowników.
Taktyka: Wchodzimy do komnaty, zabijamy pierw obstawę, a na końcu Bossa.
Skuteczny bonus: Silny przeciwko zwierzętom.
Drop: Kamień Duchowy, Zioło z Łatwych Małp, Yang
Chodząca Małpa (Poziom 43, Normalny Małpi Loch)
Informacje:
Ten Boss występuje na samym końcu Normalnego Małpiego Lochu.
Atak: Atakuje wręcz, jego obrażenia zazwyczaj wynoszą ok. 1k - 3k HP.
Obstawa: Cała komnata Małpich Żołnierzy, Miotaczy i Kamiennych Małp
Taktyka: Wchodzimy do komnaty, zabijamy pierw obstawę, a na końcu Bossa.
Skuteczny bonus: Silny przeciwko zwierzętom.
Drop: Medal Konny, Zioło z Normalnych Małp, Kamień Duchowy, Yang
Złocista Małpa (Poziom 55, Trudny Loch Małp)
Informacje:
Ten Boss występuje na samym końcu Trudnego Małpiego Lochu.
Atak: Atakuje wręcz, jego obrażenia zazwyczaj wynoszą ok. 2k - 5k HP.
Obstawa: Cała komnata Małpich Żołnierzy, Miotaczy i Kamiennych Małp
Taktyka: Wchodzimy do komnaty, zabijamy pierw obstawę, a na końcu Bossa.
Skuteczny bonus: Silny przeciwko zwierzętom.
Drop: Medal Konny, Zioło z Trudnych Małp, Kamień Duchowy, Yang, Zbroje na 54lvl
Dolina Orków
Wódz orków (Poziom 50)
Informacje:
Respi się on niedaleko Wieży Hwang, która znajduje się w środku Doliny Sengruong.
Atak: Atakuje maczugą, która potrafi odrzucać. Jego obrażenia to 1k-3k.
Obstawa: Towarzyszą mu 2 Czarne Orki w tym 1 zwiadowca oraz Zwykły Zwiadowca
Taktyka: By zabić tego bossa nie potrzebujemy Marmuru Poliformi. Jedynie co nam potrzeba to dobrego szamana smoka z Pomocą Smoka M1+ i troszkę obrony.
Skuteczny bonus: Silny przeciwko orkom
Drop: Kamień duchowy, Szkatułka Wodza Orków, Kamień Fundacyjny
Drop ze szkatułki: Yang, Doświadczenie, Bronie na 65lvl, Zbroje na lvle 48 - 61, Opaski Zapomnienia, Księga Lidera, Rękawica Złodzieja, Pierścień Doświadczenia (od 30 min do 1h).
Wieża Hwang
Ezoteryczny Przywoływacz (poziom 54) i Reinkarnacja Ezoterycznego Przywoływacza (Poziom 62)
Informacje:
Jedyny boss, po którym pojawia się wzmocniona wersja tego samego bossa. Nie opłaca się ich zabijać , ponieważ nic wartościowego z nich nie dropi. Występuje on na przedostatnich komnatach.
Atak: Atakuje wręcz i błyskawicami. Jego obrażenia to 1k do ~3k. Obrażenia Reinkarnacji to 2k do 6k.
Obstawa: Deski
Taktyka: Na tego bossa, najlepiej mieć bron na 30lvl, powyżej +6 i dobre średnie obrażenia. Dodatkowo rzeczy z bonusami do życia i otrucia. Również jak do każdego bossa przyda nam się szaman smok z dobrymi skilami bufującymi. Zmieniamy się w potwora przy użyciu Marmuru Poliformi i atakujemy bossa.
Skuteczny bonus: Silny przeciwko ezoterykom
Drop: Yang, Nieznany Talizman +, Dykta
Zjawa Żółtego Tygrysa (Poziom 75)
Informacje:
Atak: Zadaje obrażenia około 5 - 8k
Obstawa: Drzewne Żabie Przyw. i Generały Ropuch.
Taktyka: Również w tym przypadku dobrze by było mieć broń na 30lvl z dobrymi średnimi, coś na otrucie do bonusy do życia. Tutaj również przyda się pomoc szamana smoka. Zmieniamy się w potwora przy użyciu Marmuru Poliformi i atakujemy bossa.
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Kamień Duchowy, Szkatułka Zjawy Żółtego Tygrysa, Kamień Fundacyjny
Drop ze szkatułki: Pierścień Doświadczenia, Rękawica Złodzieja, Pigułka Krwi, Zwój Błogosławieństwa, Łzy Bogini, bronie oraz zbroje na 61lvl.
Loch Pająków
Królowa Pająków (Poziom 60)
Informacje:
Atak: Zwykły i trucizną. Zabiera ok. 1k-3k.
Obstawa: 1-2 Szpon. Truj. Pająk i 1-2 Truj. Pająk Żołnierz.
Najczęściej zabijany boss tuż po Wodzu Orków. Występuje on w Czerwonej Komnacie.
Taktyka: Potrzebujemy stary dobry zestaw, czyli przedmioty do życia i otrucia. Szaman smok bufuje nas, a my się zmieniamy w potworka Marmurem Poliformi i atakujemy go.
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Yang, Szkatułka Królowej Pająków, Kamień Duchowy
Drop ze szkatułki: Pierścień Doświadczenia, Rękawica Złodzieja, Łzy Bogini, Zwój Błogosławieństwa, Płaszcz Uciekiniera, Pigułki Krwi, Zbroje na 48 - 61lvl, Bronie na 65lvl.
Pustynia
Olbrzymi Pustynny Żółw (Poziom 67)
Informacje:
Często występuje przy teleporterze do Lochu Pająków
Atak: Tąpnięciem zabiera od 5k aż do 8k.
Obstawa: Pustynny Zawadiaka, Wężowy Łucznik i Miecznik, Skorpion Łucznik i Młody Człowiek Skorpion
Taktyka: Potrzebujemy stary dobry zestaw, czyli przedmioty do życia i otrucia. Szaman smok bufuje nas, a my się zmieniamy w potworka Marmurem Poliformi i atakujemy go.
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Kamień Duchowy, Szkatułka Olbrzymiego Pustynnego Żółwia
Drop ze szkatułki: Zwoje Błogosławieństwa, Księgi Umiejętności, Yang, Bronie na 65lvl, Opaski Zapomnienia, Pigułki Krwi, Płaszcz Uciekiniera, Instrukcje.
Góra So - Han
Dziewięć Ogonów (Poziom 72)
Informacje:
Atak: Zabiera od 5 do nawet 10k.
Obstawa: Lodowe Golemy, Zaczarowane Lody i inne. Przywołuje potwory w trakcie atakowania go.
Występuje w okolicach NPC zwanego teleporterem.
Taktyka: Przedmioty z bonusem na życie i otrucie. Zmieniamy się w potwora, a szaman smok nas bufuje.
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Kamień Duchowy, Szkatułka Dziewięciu Ogonów
Drop ze szkatułki: Rękawica Złodzieja, Zwoje Błogosławieństwa, Zbroje na 61lvl, Bronie na 65lvl.
Piekło
Ognisty Król (Poziom 73)
Informacje:
Występuje w okolicach teleportera.
Atak: Zabiera od 5k do 8,5k
Obstawa: brak
Taktyka: Przedmioty z bonusem na życie i otrucie. Zmieniamy się w potwora, a szaman smok nas bufuje.
Skuteczny bonus: Silny przeciwko diabłom
Drop: Szkatułka Ognistego Króla
Drop ze szkatułki: Bronie na 65lvl, Zbroje na 61lvl, Rękawica Złodzieja, Zwój Błogosławieństwa, Pierścień Doświadczenia
Wieża Demonów
Król Demonów (Poziom 73)
Informacje:
Ten boss występuje na 2 piętrze wieży demonów.
Atak: Zadaje obrażenia od 5k do 8k.
Obstawa: Brak
Taktyka: Zazwyczaj jak idzie się na kowala to wszyscy atakują tego bossa i nie potrzeba mieć zbytnich bonusów.
Skuteczny bonus: Silny przeciwko nieumarłym
Drop: Kamień Duchowy, Księga Umiejętności, Mikstury, Yang, Bronie na 60lvl.
Elit. Król Demonów (Poziom 75)
Informacje:
Ten boss występuje na 5 piętrze wieży demonów. Należy zabić go jako ostatniego inaczej może nie pokazać się kowal.
Atak: Zadaje obrażenia od 7k do 12k.
Obstawa: Brak
Taktyka: Zazwyczaj jak idzie się na kowala to wszyscy atakują tego bossa i nie potrzeba mieć zbytnich bonusów. Jeśli jednak samemu chciało by się go zabić to potrzeba przedmiotów z bonusem do życia i otrucia. Również przydał by się szaman smok.
Skuteczny bonus: Silny przeciwko nieumarłym
Drop: Kamień Duchowy, Szkatułka Króla Demonów
Drop ze szkatułki: Pierścień Doświadczenia, Rękawica Złodzieja, Peleryna Męstwa, Płaszcz Uciekiniera, Zwój Błogosławieństwa, Pigułka Krwi, Zbroje na 61lvl i Bronie na 65lvl.
Umarły Rozpruwacz (Poziom 78.)
Informacje:
Ten Boss występuje na 8 piętrze. Jest ostatnim bossem w Wieży Demonów.
Atak: Zwykłym uderzeniem zabiera od 5k do 8k. A skillem może zabrać aż 10k.
Obstawa: Brak
Taktyka: Ninja atakuje bossa z łuku, sura BM atakuje ze skilli zasięgowych, wojownik zamienia się w potworka Marmurem Poliformi i też atakuje Bossa, a szaman buffuje wszystkie klasy postaci.
Skuteczny bonus: Silny przeciwko nieumarłym
Drop: Szkatułka Umarłego Rozpruwacza
Drop ze szkatułki: Zbroje na 61 i 66lvl. Bronie na 65, 70 i 75lvl.
Czerwony Las
Olbrzymi Duch Drzewa (Poziom 84)
Informacje:
Jest to jedyny boss, który respi się z metinów Ta-Young, Jeon-Un
Atak: ???
Obstawa: Boss wychodzi z Kamienia Metin.
Taktyka: Przedmioty z bonusem na życie. Szaman smok nas buffuje, a my go atakujemy. Na tego bossa nie potrzebujemy zmieniać się w potwora.
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Yang
Pół - bossy
Pierwsza Wioska
Mi - Jung (Poziom 23)
Informacje:
Atak: Atakuje wręcz. Jej obrażenia wynoszą ok. 200 - 400 HP.
Obstawa: Zaprzysiężony Komandor, Zaprzysiężony Generał, Zaprzysiężony Łucznik
Taktyka: Zabijamy obstawę i atakujemy Bossa
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Yang, Czerwona Mikstura, Niebieska Mikstura
Eun - Jung (Poziom 26)
Informacje:
Atak: Atakuje wręcz. Jej obrażenia wynoszą ok. 350 - 600 HP.
Obstawa: Zaprzysiężony Komandor, Zaprzysiężony Generał, Zaprzysiężony Łucznik
Taktyka: Zabijamy obstawę i atakujemy Bossa
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Yang, Czerwona Mikstura, Niebieska Mikstura
Se - Rang (Poziom 28.)
Informacje:
Atak: Atakuje wręcz. Jej obrażenia wynoszą ok. 400 - 700 HP.
Obstawa: Zaprzysiężony Komandor, Zaprzysiężony Generał, Zaprzysiężony Łucznik
Taktyka: Zabijamy obstawę i atakujemy Bossa
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Yang, Czerwona Mikstura, Niebieska Mikstura, Krem do twarzy
Jin - Hee (Poziom 31)
Informacje:
Atak: Atakuje wręcz. Jej obrażenia wynoszą ok. 400 - 700 HP.
Obstawa: Zaprzysiężony Komandor, Zaprzysiężony Generał, Zaprzysiężony Łucznik
Taktyka: Zabijamy obstawę i atakujemy Bossa
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Yang, Czerwona Mikstura, Niebieska Mikstura, Biała Wstęga +
Lykos (Poziom 30)
Informacje:
Atak: Atakuje wręcz. Jego obrażenia wynoszą ok. 300 - 500 HP.
Obstawa: 2 Przeklęte Szare Alfa Wilki
Taktyka: Zabijamy obstawę i atakujemy Bossa
Skuteczny bonus: Silny przeciwko zwierzętom.
Drop: Yang, Ebonitowe Kolczyki, Mapa Skarbów (misja).
Scrofa (Poziom 31)
Informacje:
Atak: Atakuje wręcz. Jego obrażenia wynoszą ok. 300 - 500 HP.
Obstawa: 2 Przeklęte Dziki
Taktyka: Zabijamy obstawę i atakujemy Bossa
Skuteczny bonus: Silny przeciwko zwierzętom.
Drop: Yang, Ebonitowe Kolczyki, Mapa Skarbów (misja), Czerwona Mikstura.
Bera (Poziom 33)
Informacje:
Atak: Atakuje wręcz. Jego obrażenia wynoszą ok. 400 - 700 HP.
Obstawa: 2 Przeklęte Niedźwiedzie
Taktyka: Zabijamy obstawę i atakujemy Bossa
Skuteczny bonus: Silny przeciwko zwierzętom.
Drop: Yang, Mapa Skarbów (misja), Czerwona Mikstura.
Tigris (Poziom 35)
Informacje:
Atak: Atakuje wręcz. Jego obrażenia wynoszą ok. 500 - 1000 HP.
Obstawa: 2 Przeklęte Białe Tygrysy
Taktyka: Zabijamy obstawę i atakujemy Bossa
Skuteczny bonus: Silny przeciwko zwierzętom.
Drop: Yang, Mapa Skarbów (misja), Czerwona Mikstura.
Druga Wioska
Mahon (Poziom 32)
Informacje:
Atak: Atakuje wręcz. Jego obrażenia wynoszą zazwyczaj ok. 400 - 600 HP.
Obstawa: Pomagają mu 2 Gu - Ryangi i 2 Łuczniki Czarnego Wiatru.
Taktyka: Zabijamy obstawę i atakujemy Bossa.
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Yang, Halabarda, Hełmy na 21lvl, Bojowa Tarcza.
Bo (Poziom 37)
Informacje:
Gracze zabijają tego bossa w misji na zwiększenie poziomu konia.
Atak: Atakuje wręcz. Jego obrażenia wynoszą zazwyczaj ok. 600 - 1k HP.
Obstawa: Pomagają mu 2 Gu - Ryangi i 2 Łuczniki Czarnego Wiatru.
Taktyka: Zabijamy obstawę i atakujemy Bossa.
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Yang, Halabarda, Hełmy na 21lvl, Bojowa Tarcza.
Goo - Pae (Poziom 39)
Informacje:
Jeden z ulubionych Bossów w świecie metin2. Gracze go zabijają by wydropić pamiątkę po mężu Aryoung. A z racji tego, że ta pamiątka bardzo rzadko dropi to ten Boss jest bez przerwy zabijany.
Atak: Atakuje wręcz. Jego obrażenia wynoszą zazwyczaj ok. 900 - 2k HP.
Obstawa: Pomagają mu 2 Gu - Ryangi i 2 Łuczniki Czarnego Wiatru.
Taktyka: Zabijamy obstawę i atakujemy Bossa.
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Yang, Pamiątka po mężu Aryoung (misja), Zardzewiałe Ostrze
Chuong (Poziom 45)
Informacje:
Gracze zabijają tego bossa w misji na zwiększenie poziomu konia.
Atak: Atakuje wręcz. Jego obrażenia wynoszą zazwyczaj ok. 500 HP.
Obstawa: Pomagają mu Jak - To, Gu - Ryang
Taktyka: Zabijamy obstawę i atakujemy Bossa.
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Yang, Mikstury, Hełmy na 21lvl.
Eventowe odpowiedniki bossow
Niebieska Śmierć (Poziom 97)
Elitarny Żółw (Poziom 97)
Elitarny Ognisty Król (Poziom 97)
Elitarne Dziewięć Ogonów (Poziom 97)
Odrodzony Wódz Orków (Poziom 97)
Czerwony Smok (Poziom 75)
Nosiciel Plagi (Poziom 60)
Olbrzymi Nosiciel Plagi (Poziom 61)
Lodowa Wiedźma
Troszkę informacji:
Zawsze otrujesz bossa/mooba/gracza jeżeli ma niższy lvl niż twój. Problem zaczyna się gdy chcesz otruć bossa/mooba/gracza z wyższym lvlem. Wtedy różnica poziomów musi wynosić 8lvli.
Cytat za "szybka" Danego potwora można otruć tylko 1 raz - postać - wiele razy.
Nie zamienisz się w mooba przy użyciu Marmuru Polimorfii jeśli ma wyższy poziom niż Ty!
Nie polecam marmurów ducha pniaka, orków i zwierząt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|